مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 12:352020-06-07اقتصادي

ثبت نشان جغرافیایی زیتون در زنجان آماده است


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، با بیان اینکه زنجان در تولید زیتون و سطح زیر کشت رتبه اول کشوری را دارد، گفت: ثبت نشان جغرافیایی زیتون آماده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد تاراسی ظهر یکشنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در محل استانداری زنجان، گفت: نبود برندینگ، مشکل مدیریت منابع آب از مشکلات تولید و عرضه زیتون در استان زنجان است.

وی با بیان اینکه زنجان بیشترین تولید زیتون کشور را دارد، اظهار کرد: زیتون ها با تشکیل نوار اتوبانی در گیلان به نام دیگر استان ها به فروش می رسد و با ایجاد بازارچه بین مسیر زنجان و ابهر این بازار را باید به دست بگیریم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی زنجان، گفت: یکی از طرح های جهادکشاورزی توسعه کشت زیتون در 1300 هکار از اراضی شیب دار است که بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

تاراسی تاکید کرد: درصدد این هستیم تا از محل تعدیل چاه ها و ارتقای بهره وری آب شهرستان طارم، مشکل تأمین آب را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه زنجان در تولید زیتون و سطح زیر کشت رتبه اول کشوری را دارد، تصریح کرد: ثبت نشان جغرافیایی زیتون آماده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی زنجان، ابراز کرد: هفت واحد روغن کشی در طارم خبر دادو افزود: ظرفیت اسمی این واحدها 21 هزار و 320 تن است و همچنین 630 واحد و کارگاه خانگی فرآوری زیتون در شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نشان جغرافیایی زیتون در زنجان آماده است

ثبت نشان جغرافیایی زیتون در زنجان آماده است